VIKTIGT:

Åhhh vad trött jag blir, jag vet inte varför men jag loggar in på min blogg och det står att jag är online och att jag har loggat in, men när jag ska skriva ett inlägg så står det INGEN BEHÖRIGHET DU ÄR INTE INLOGGAD???? Vadå det står ju att jag är online???. Fan fan fan irritation på hög nivåå! Aja så nu bloggar jag här ända tills jag får svar, jag har nämnligen skickat mail till improveme.se men inte fått svar än! Så hoppas att folk fattar när jag inte bloggar på improveme.se att jag bloggar här iaf! :)
Nä nu kör vi på ett litet test!
År 2010 så ..
Vilken klass gick du i -
Vad hade du för hårfärg -
Hur lång var du -
Vem var du kär i -
Hade du nån Pojk/flickvän -
Vad brukade du göra på fritiden -
Vilka umgicks du med -
Var allt Bättre då -
Skulle du vilja gå tbx dit -
Har du förändrats -
Nu :
Vilken klass går du i -
Vad har du för hårfärg -
Hur lång är du? -
Vem är du kär i -
Har du nån Pojk/flickvän -
Vad brukar du göra på fritiden -
Vilka umgås du med -
Hur ser du ut -
Har du :
Kysst någon -
Sovit brevid någon med samma kön -
Sovit brevid nån med motsatt kön -
Slagit ner nån -
Ljugit för en bra vän -
Svikit någon -
Vem :
Skrev du senast till på msn -
Kramade du senast -
Sov du hos senast -
Vill du vara just nu -
Ringde dig senast -
Vad :
Drack du senast -
Köpte du senast -
Gjorde du igår -
Ska du göra imorn -
Vill du göra just nu -
Åt du senast -
Är närmast dig som är rosa -
Kärlek :
Du är kär nu -
Du har sårat nån så den började gråta -
Nån har sårat dig så du börjat gråta -
Ärlighet :
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra -
Jag har smugit ut utan lov -
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är -
Jag har en hemlighet som ingen vet om -
Jag har fuskat i ett spel -
Jag har struntat i ett prov -
Dåliga Tider :
Jag har skadat mig sjäv -
Jag har druckit alkohol -
Jag har tagit medecier mot drepression -
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det -
Jag har vaknat gråtande -
DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Jag har sett någon dö -
Någon du Har känt som nyligen som dött
År 2010 så ..
Vilken klass gick du i - 8B1
Vad hade du för hårfärg -  Samma som nu
Hur lång var du - 1,61
Vem var du kär i - mitt ex
Hade du nån Pojk/flickvän - aa ett tag
Vad brukade du göra på fritiden -  typ hänga med kompisar,skolan,fester,resa allt det vardagliga
Vilka umgicks du med - samma som nu, har däremot träffat lite nya personer
Var allt Bättre då - Nej
Skulle du vilja gå tbx dit - I vissa stunder ja!
Har du förändrats - Nej
Nu :
Vilken klass går du i - 9B1
Vad har du för hårfärg - samma som år 2010, typ mörkblond med slingor i?
Hur lång är du? - 162,5 haha kortiiis
Vem är du kär i - Christiano ronaldo!!! Haha
Har du nån Pojk/flickvän - Är på G med en kille
Vad brukar du göra på fritiden - Samma som 2010 pallar inte ta upp dem igen
Har du :
Kysst någon - Ja självklart
Sovit brevid någon med samma kön - Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön - Ja
Slagit ner nån - Haha inte slagit ner någon, men jag har slagit en tjej!
Ljugit för en bra vän -  Nej verkligen inte.
Svikit någon - Jag vet inte hoppas inte.
Vem :
Skrev du senast till på msn - Jag är aldrig inne på msn typ.
Kramade du senast - Lina
Sov du hos senast - Har inte sovit borta på jätte länge faktiskt, men då var det i så fall. Min ex
Vill du vara just nu - I Grekland
Ringde dig senast - Mammi
Sms:ade dig senast - Daniel lembke
Vad :
Drack du senast - Ice tea, min favorit dricka (förutom saft) haha
Köpte du senast - Shoppade i Grekland
Gjorde du igår - Skolan, plugga -.-
Ska du göra imorn - njuta av dagen och sen ut! :D
Vill du göra just nu -
Åt du senast - Glass
Är närmast dig som är rosa - Mitt nagellack
Kärlek :
Du är kär nu - Nja
Du har sårat nån så den började gråta - Jag tror det :/
Nån har sårat dig så du börjat gråta - JAAAA!
Ärlighet :
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - Hehe ja!
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Jamånga gånger haha
Jag har smugit ut utan lov - ja någon gång, mina föräldrar låter mig oftast göra saker bara dem vet vart jag är!
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Ja EN!
Jag har fuskat i ett spel - HAHAHA ja!
Jag har struntat i ett prov - Inte struntat men kanske inte pluggat så mycket till!
Dåliga Tider :
Jag har skadat mig sjäv - Jag har väll rammlat och gått in i dörren flera gånger hahaha!
Jag har druckit alkohol - Ja :)
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej jag är typ aldrig deppig! :D
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - JAAAAA! :D
Jag har vaknat gråtande - Ja en gång!
Jag har tagit droger - Fy fan! :O
Jag har blivit tagen av polisen -  Ja 2 gånger hehe :/
Jag röker - Nej höll på att börja förut men ABSLOUT INTE längre!
Jag
DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Självklart
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Ja :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0