Äntligen hemma.

Hej alla söta kära läsare! Jag har tyvärr inte hafft någon tillgång till att blogga för att jag har varit så upptagen. Men nu är jag hemma igen efter en helvetes (sorry) hemresa! När vi kommer till flygplatsen i Aten så står det att vårat flyg är inställt??? Och vi ser även att det står en massa svenskar i en låååååång kö. Dvs alla som skulle åka till Aten och mellanlanda i Köpenhamn skulle få boka om sina biljetter och plaseras på olika plan!? Jahap, det var bara och stå och vänta i den där kön i 3 timmar, och då hade vi ju självklart redan missat vårat plan i köpenhamn så när vi väl kom dit så fick vi vara där i 4 timmar. Typiskt!

När vi sen satt och väntade på att vi skulle på planet till Stockholm så träffade jag på Natacha Peyre. Vi har ju träffats förut när jag praoade hoss Bobby och hon kände igen mig lite. Så vi började snacka lite och då gick tiden lite snabbare i alla fall :)

Men nu hinner jag inte berätta mer för jag måste packa upp det sista och sen gå och lägga mig!. Bilder kommer imorgon! ;D


Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0