Väska: JA ELLER NEJ??

Åhh blev kär i en väska på Nathalie shutterman butiken. Jag skulle ta fram min mobil för att ta kort på den och mobil blogga lite, när jag upptäcker att min mobil är borta! HAHA take it easy, den var hemma (piuuh)! Så tyvärr så kunde jag inte ta något kort och visa er!

Väskan gick på 13 800 kr ungefär, ganska dyrt för en väska faktiskt med visst så var det ett märke som jag nu inte kommer på var det heter (det var ganska ovanligt märke), däremot så var det på rea och kostade nu 5 800 ungefär. Dock så hade jag bara 1000 kr med mig så det blev inget. Men jag pratade med mamma här hemma och jag vill ha den + att jag ääääälskar väskor......, och skor då hihi! Dock så vet jag att jag kanske bara skulle använda väskan ca 5-6 gånger och sen glömma bort den, så det är ju lite onödigt! Men men, det är 70% rea sen också, så vi får väl se! ;)

Vänta ska se om jag hittar det på hennes webb shop:

Uppdate: 7 minuter: nej tyvärr hittade ingen bild.


Btw... kolla vilken fin himmel jag hade utanför mig idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0