....

Snor kissies lilla design har eftersom jag inte har tid att gora en sjalv nu nar jag ar bortrest. Hoppas det ar okej for er. !? Nu for ni iaf ngt at lasa!





Hur har året 2010 varit för dig? Det har varit PERFEKT, mitt basta ar nogonsin. :)

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? Min resa till Grekland i sommras som var det basta som hant i mitt liv!!!!! + alla andra resor!!!!, Nar jag blev tillsammans med B, vill inte skriva hans namn pga att jag inte vill att vissa personer ska veta vem.


Har du flyttat under år 2010?
nej


Har du hittat en ny låt som du älskar? Monga men man trottnar ju po dem efter ett tag!


Har du kysst en främling? Ja faktiskt, fast tvart om. Han kysste mig!


Hur har din kärlek varit 2010?
Underbar ett tag men sen tog det som sagt slut och jag var ledsen i nastan ett halvar! Det borjar go over nu som tur ar!

Har du varit kär? Ja!!

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja och jag menade det verkligen!!

Har du haft ett hemligt förhållande? Ja, ingen vet faktiskt om det!


Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Nej  verkligen inte!

Har någon i din släkt avlidit? Nej

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? Nej, men en bitch klapp har och dar haha nejdo!

Varit i slagsmål? Nej!

Har du gjort någonting du ångrar? Jag har sagt lite  saker  jag ongrar!

I så fall vad? Inget nogon annan behover veta!

Har du skämt ut dig? JAA haha!

Har du ljugit för en vän? Nej... Eller jo nar jag tanker efter. Jag ljog for en valdigt bra killkompis, men det var inte so farligt hehe!

Har du varit ute en hel natt? Jaa, sjalvklart!!

Har du blivit tagen av polisen? En gong i sommras nar min kompis korde forfort efter en fest vi hade varit po! Men det var han som fick betala eftersom det inte var jag som korde haha! :D

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja!

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Ja!

Vilken skola går du på? Tallbacka!

Har någon varit elak mot dig i skolan? Bitchig  ja! 

 

 

Hatar du någon på din skola? Vem vet!?Ar tillrackligt mogen for att inte ta upp ogot av  det!

Har du gjort något framsteg? Ja mina betyg har blivit myyycket battre!

Haft alla rätt på ett prov? Ett poang ifron!


Har du träffat nya vänner?
– Ja jatte monga faktiskt!

Har du förlorat en vän? Nej :)

Har du gått bakom ryggen på en vän?
Nej

Har du ljugit för en bästavän? Inte for en basta van!

Har du haft en relation med en vän? Ja :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0