Stress:

Heregud va stressad jag är just nu. Det känns skönt att min engelska uppsats är klar iaf. Nu är det bara kvar No-provet imorgon + fixa mina naglar. Jag tappade en idag alldeles nyss haha (klant), och sen skaffa gym kort, träffa Madde, ett "ärende" som jag ska fixa + gå och hämta mitt kreditkort. Så det är en hel del kvar att göra asså!
Det tar aldrig slut, vecka efter vecka så kommer det något nytt! Aja jag får ju tänka positivt, jag är en väldigt rastlös människa och vill alltid ha något att göra och vill gärna vara lite stressad. Så på det sättet är det ju bra! ;)
Kom precis ut från dushen! Ni får vänja er med gamla bilder tills jag får en ny data. Förhoppningsvis i helgen då Marcus kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, en fråga. Vart fixar du dina naglar ? :)

Bra blogg annars!

2011-01-23 @ 20:02:06
Postat av: Maggie

sv: Hej tack, jag gör mina naglar i huvudsta centrum här jag bor. Annars har jag gjort naglar hos Marika som är väldigt duktig. :)

2011-01-23 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0