Porse cayenne!

För er som känner mig vet att jag älskar bilar, och det första jag ska göra när jag är 18 är att ta körkort och köpa bil! Jag håller på att övningsköra nu lite redan, och vissa av er kanske tycker att det är för tidigt men varför inte!? Det tar ju 2 år innan man är helt färdig utbildad och jag tänker inte börja när jag är 18 och sen köpa bil när jag är typ 21-22! (vill inte vänta så länge) Haha!

Jag vill såklart ha en ferrari eller lamba eller någon liknande, men det får jag inte hur mycket jag tjatar (det är uteslutet)! Det kan jag ju förstå också! Jag skulle aldrig köpa en sån dyr bil till en liten skitunge som jag om jag hade barn haha!

Men jag har faktiskt gillat en bil nu i lite över 1 år, och jag vill fortfarande ha den! Mina föräldrar säger att om jag är duktig i skolan och är "försiktig" och allt vad det är... Så kan dem fundera på om det blir någon eller inte. Min pappa vill iaf att jag ska ta körkort helt säkert, och det vill jag med!

Porsche Cayenne S Hybrid
Bilen finns i svart, grå, vit och röd tror jag! Svart är också snyggt men vitt är mer "tjejigt" ;)

Ohh fattar ni hur mycket jag älskar den här bilen!? :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0