Min data är sönder

Min data är sönder! :/ Det är därför jag inte har kunnat blogga på hela dagen. Men när jag kom hem och började tjata på mamma om att jag inte kan blogga och inte gå in på facebook och inte kolla min mail och allt var det var. Så kollade hon bara på mig och sa lugnt:

- Men lilla gumman jag har ju en data
- Öhh, jaha oj då... Du kunde inte sagt det lite tidigare!?

Jaha så min mamma har tydligen en egen data!? Det visste jag inte ens om att hon hade, haha visst är det inte världens bästa och snyggaste data. Men enligt min mamma så är det den bästa av dom alla och den är jätte bra haha... Det är bara en vanlig DELL data! Men som tur var funkar den i alla fall.

Min data låter bara som en jävla bomb slagit ner i den när man sätter på den!? Snälla gud säg inte att den har gått sönder nu. Jag har verkligen inte tid med att fixa en ny data nu också!


Jag förstår inte heller hur man laddar upp bilder med den här datan. Och ingen web cam har den heller. Så ni får nöja er med bilden från igår. Som talar om min kväll ganska bra hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0