Love hanky pankiies!

Ohh vad jag älskar underkläder specielt hanky pankiiies ;) Dem är så söta och gulliga!!! Jag har ALDRIG tråkiga trosor på mig dvs helt vanliga svarta trosor har jag inte haft på säkert 2 år! Jag har ALLTID med en massa spets på,rosetter,olika färger osv. Annars känner jag mig så tråkig utan några söta trosor!

Nu när jag var på flygplatsen och skulle flyga hem så hittade jag förvånandsvis en massa nya och super bra affärer! Tex Juicy couture har öppnat på flygplatsen (super glad) Jag skulle springa in och köpa en mjukisdress precis innan mitt plan skulle gå och såklart så glömde jag bort mig där inne och hann inte testa och sen köpa en haha (typiskt mig att glömma bort mig). Så det får bli i Februari när jag ska ner dit igen!! ;) Men däremot så köpte jag lite söta trosor + en super snygg ring! :D

Dem här köpte jag på flygplatsen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0