Juicy couture:

Nu kommer detta att lota som ett typiskt dessie pessie inlagg bara for at hon ockso skrev om juicy couture mjukisdresser, men jag har lange tankt att kopa en juicy couture mjukisdress men har aldrig gjort det... Jag glomde aven att saga till pappa att jag onskade mig en son i julklapp, so det var ju lite svort for han att veta haha fan va klantigt av mig???

Men nar vi var och shoppade i forrigor so hittade jag en juicy couture butik som jag inte visste att Grekland ans hade (dem hade 3 stycken)? So kollade jag po priserna och typ DOG. So nu moste jag bara froga er, vet ni hur mycket en hel mjukisdress kostar? For sist jag kollade po deras hesida so stod det att ett helt sett kostade runt 1800 till 2000 kr. Men har i Grekland so kostar bara jackan 2800 + byxorna 1500 :O

Fattar ni hur mycket det ar!! So jag borjade tveka och kopte tillslut ingen (trokigt nog). Men nu har jag borjat angra mig och ska forsoka overtala pappa att oka till kopcentret och sen kopa en.

Daremot so hittade jag en annan jatte jatte sot mjukisdress med shorts osv.. Super gullig. Haha jag dor verkligen for den! (skulle kopt den rosa ockso men men). Sen kopte jag lite underklader och pyjamaser fron playboy super gulliga dem med!! Lite vanliga trojor, ett par skor, smycken, en kofta, tvo klanningar, en vaska och en kjol m.m. Jag skulle kopa ett par till skor men dem hade tydligen ingen streckkod och det var dem sista so jag fick inte kopa dem, haha jag borjade tjafsa med henne i affaren men min vilja gick tyvarr inte igenom. Nu fattas bara ett par nya jeans fron miss sixty eller denim (kan inte bestamma mig for vilka jag gillade bast) + mjukisdressen. Ska tvinga pappsen :) Men nu pallar jag inte skriva mer. Pussisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0