Home alone....

Usshhh, är det bara jag som hatar att vara ensam hemma? Inte för att jag är rädd eller något men jag blir så jävla uttråkad. Jag hatar verkligen och vara själv, jag hatar att vara hemma själv, jag hatar att sova själv, jag hatar att åka någonstans själv, jag hatar att gå till mataffären själv (dem gångerna jag gör det hehe), jag hatar att inte ha någon bredvid mig. Jag hatar att inte känna att jag har någon som sitter vid min sida och kan säga något. Det spelar ingen roll om jag inte pratar med personen bara någon är där haha. Jag är helt hopplös jag är så jävla rastlös! :/

Aja Isabelle och Lina drog i alla fall här ifrån för en stund sedan efter att vi hade gått på stan och fikat + jag shoppade lite! Ni får se sen!!! Nu sitter jag här helt själv i min ensamhet och super mig full och väntar på bättre tider (skämt åsido) haha. Lät som en jävla alkholist! Nej men nu sitter jag och bara chillar framför tv:n





Sitter alltid och har min nagel i min mun när jag är uttråkad haha!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0