God morgon - 11 januari

God morgon alla morgonpigga (för er som är det)! Jag har på nästan en hel månad för första gången sovit en hel natt utan att hosta, och det känns jätte skönt faktiskt! Dock är jag jätte trött och vill bara fortsätta sova! Men jag pallrade mig upp iaf och nu är jag nästan klar! Jag har för första gången på 2 år inte plattat mitt hår också! Måste verkligen börja med det eftersom att mitt hår är så slitet! Men trivs dock INTE i det så mycket, men jag får ta och vänja mig!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ:

Jag gick för att sätta på mig mina byxor och gissa vad, MIN NAGEL GICK SÖNDER fan, fan, fan, fan! Jag som skulle gå och göra påfyllning och nu ser allt bara förjävligt ut så jag måste göra om hela skiten. Nej,nej,nej!!!!!!!!! Helvete haha sorry men jag blev skitsur nu! Nej jag hinner inte sitta och klaga, måste fixa mig det sista! :)


Haha visst ser jag ledsen ut? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0