Bildbomb: Mina inköp

Här kommer mina lovade bilder från all min shopping både i Grekland och här i Sverige!

Jag försökte att få med allt, men dock så fattas det 2 klänningar och en väska som jag inte hittar!?


Favorit mjukis dress som jag trippar runt i här hemma. Från Taily waily: 200 kr (billigt) :D


Parfym från Marc Jacobs: Den fick jag av Niko ;)




Ringen är från Grekland, allt annat är från Sverige! Riktiga fynd vill jag bara säga! Halsbandet köpte jag idag ;)


Nagellack från Sverige by märket Pieces. 39 kr (nice price) ;) JA JAG VET ATT MINA NAGLAR ÄR FÖRSTÖRDA!!!


3 behåar 2 från Sverige (köpta idag) + Playboy från Grekland



Alla tre basic tröjor köpa idag. Snygga till vardags men man kan "piffa" upp dem med ett sort halsband och klackar till! ;)



Topp från Grekland. Lite gullig kanske eller? Nja vet inte riktigt! :)


Söt liten rosa blus från Bik bok. Gullig på sommaren! :)


Och till sist lite lösögonfransar och lite grejer till naglarna. Love it!

Ps. Vet ni att jag använder inte ens lösögonfransar men jag tycker att det kul att ha haha. Dem är så fina! Håller ni inte med!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0