Att göra:

Okej det här känns töntigt att göra eftersom att alla dem här "storbloggarna" gör det här. Och jag vill inte härma dem och tro att jag är bäst eller något haha! Men jag måste verkligen börja skriva typ "to do things"lista, för jag har verkligen ingen koll på vad jag ska göra på veckorna och vad jag glömmer osv. Och just nu har jag jätte mycket viktiga saker jag måste ta hand om! Så jag tänker varje vecka göra en "to do" lista, så att jag kan gå in och uppdatera mig själv lite hehe. Ett inlägg mer om veckan för er också! ;)

Okej den här och nästa vecka är FULLSATT:

  • Torsdag (imorgon) - Fixa naglarna igen + ringa och boka tid till att tatuera mig (har tänkt på det i ett år men fortfarande aldrig ringt haha) + tvätta mina marsvins bur haha!

  • Fredag - plugga + lämna mina klackar på lagning + träffa Isabelle <3
  • Lördag - Gå och köpa nytt gymkort för denna termin + shoppa!?
  • Söndag - renskriva en hel uppsats på 23 sidor haha (så äre om man är perfektionist i vissa saker. Allt ska vara fint! ;)
  • Måndag - Plugga till prov
  • Tisdag - Plugga till prov + åka till östermalm och kolla på säng (gillar inte min)
  • Onsdag - Plugga + träffa Isabelle!?
  • Torsdag - Redovisning i skolan + träna?? (haha kanske)
  • Fredag - träna (kanske)!!!!
Sen CHIIIILLLLL! ;)





En bild på arlanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0