8 januari

Heloooo, sitter och funderar po hur fan jag ska fo in alla mina saker i resvaskan!?? Den ar helt full och jag har bara slangt in alla mina saker... (Jag som annars brukar vara so duktig!) "You now bad girl gone good" :)

Dock fick jag aldrig mina jeans eftersom allting var stangt har igen!? Allting ar alltid stangt po sondagar, igor + forrigor var det stangt for det var nogra firande har. Imorgon ar allting stangt osv. Haha greker hittar alltid en massa firande dem ska holla po med, och do ska allting sjalvklart vara stangt!...

Apropo firande, so glomde jag namna att alla Jannis hade namnsdag igor, och namnsdag har firar man STORT. Man firar knappt sin fodelsedag utan bara namnsdag! Lite konstigt jag vet men men..

Men tillbaka till saken, jag och nogra vanner hade hyrt en bar/klubb som i andra fall inte ar oppet po vintrarna och firade nogra kompisar vi kannde som heter Jannis! Vi hade det valdigt kul och drack en massa goda driknar! Dock so blev det inte so mycket eftersom att jag ar ju lite forkyld och har hosta, och dem flesta skulle upp och jobba nasta dag! Men jag fick iaf i mig 2 malibu + en stawberry dacury. Traffade aven po en gullig kille och vi borjade snacka och kom bra overans. Tog till en borjan 1 shot som sedan blev 2 som sedan blev 3 som sedan blev 4 hehe men sen rackte det tyckte vi. Han skulle ju som sagt till jobbet senare so det blev en valdigt lugn kvall. Men alla var glada och hade kul! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0