3 januari:

Hej hej, sitter just nu pa internet och passar po att blogga lite medans jag har tid. Idag har vi varit po ett super fint spa och badat + bastat. Det var jatte skont och man kanner sig som en ny menniska efter. Dock so ar jag fortfarande lite forkyld konsigt nog.. Jag har fortfarande min hosta och den verkar bara bli varre och varre for varje dag som gor! Jag vaknar po natterna av att jag tror att nogon kvaver mig och jag borjar hosta so mycket tills jag nastan spyr. :(

Nar jag kommer tillbaka till Sverige ska jag go till min lakare och kolla upp detta eftersom att det inte forsvinner och jag mor doligt av skiten och vill bara sova hela tiden... Det ar bra ett tag men so fort jag andas in liiite for mycket eller hostar en gong so for jag varsta attackerna och moste lagga mig och spy typ. + att jag inte kan dricka nogonting som ar kallt dvs nastan allt. Jag for bara dricka te och varm choklad osv for att min hals inte ska bli kall.

Men nu ska vi dra ut och ta en drink eller nogot, dock inte jag som ska ta varm choklad haha. Bye bye!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0