25 januari:

Hej hej. Snöar det hos er också? Här i sthlm så snöar det som bara den! Det får väl bli min enorma vinterjacka med päls på idag då! Och jag som hade börjat använda skinnjacka och en fet halsduk till, men det verkar ju inte funka idag haha!

Jag börjar vid 8:10 så jag ska snart gå ner till Dorza och sedan dra till skolan.... Tråååk! Det är så mycket i skolan nu, jag hade värsta stressen igår och när jag skulle plugga så ville jag bara gråta pga allt! -.- Typiskt. Men men snart är skolan slut och allt är bra igen! Haha det låter som om någon har dött, (snart är allt bra igen) hehe. Nej men sen är det bara gymnasium kvar som förhoppningsvis är kul! :)


Åhh kolla vilken god sallad jag gjorde för någon dag sen. Faktiskt den ända gången jag har "lagat" någonting själv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0