21 januari:

Hej hej, asså jag har tänkt på en sak att man alltid skriver tex: hej,hej eller heloo alla läsare eller någonting annat töntigt. Jag blir så jävla trött på det här, jag är nog dem sämsta på att komma på rubriker, och hur jag ska börja ett inlägg. Har ni nått förslag som jag kan säga istället för mitt töntiga hej hej! Hehe...

Update: Efter fem minuter tänkande om vad jag ska säga: Nej sorry guys jag kom inte på något bättre en hej hej. Så ni får ge mig förslag.

Aja nu ska jag berätta min dag lite kortfattat! Det började med skolan slutade med att jag kom hem för 30 minuter sen. Hehe... Nej inte riktigt men till saken.

Efter skolan så drog jag in till stan för att träffa min kära Madde som jag säkert inte träffat på ett år. Vi gick runt och kollade lite. Jag köpte ett par super snygga sommar pumps och ett linne. Sommar suget börjar komma in lite nu, eller vad tycker ni?

Bilder får ni se när min nya data kommer. Då kommer jag att lägga in allt jag shoppade från Grekland + här i Sverige! Så var berädda av en bildbomb! ;)


Nee nu ska jag plugga lite faktiskt. Japp jag är en plugghäst haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0