2011-01-27:

God morgon till alla er som är vakna. Jag vaknade för en stund sedan och är klar nu! Vi börjar nämligen tidigare än vanligt för att vi ska ha prov idag! Nu blir det pannkakor med chocklad på. (muuuums) :)

Hur ser dagen ut för idag då?:

Efter skolan så ska jag nog gå och skaffa mitt gymkort som jag kortfarande inte har gjort haha! Och sen blir det nog en fika på stureplan med Issa eller mammi kanske!? Om jag går med mammi så ska jag försöka att locka in henne i schutterman butiken igen haha!

Nej nu kommer Dorza, puss hej! ;)


Åhh jag är sugen på sushi! :)

Kommentarer
Postat av: Diana

din töönt x) hahaha du äter bara riset med sojan! HAHAHAHA pågud due skön

2011-01-27 @ 21:16:51
URL: http://omgitsyoou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet :)

2011-01-27 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0