Tjejkväll

Åhh, vad mysigt. Jag och tjejerna har hafft en riktig tjejkväll (anledningen till att jag inte bloggat). Jag slingade håret på issa,jag målade naglarna, lina försökte logga in på sin hackade facebook haha och vi har snackat skit (som vanligt) hehe.... Jag tror nog att det är en grej som alla SPECIELT tjejer gör. Eller vad tror ni!?? ;)

Resultatet på Issa blev väldigt bra faktiskt.

Bilder får ni sen när dem har kommit upp på facebook, hehe jag orkar inte ladda upp dem själv!.

Haha vet ni vad? Jag ska börja boxas, allså när jag går på gym. Jag har hört att det är jätte kul och extra extra kul i dessa "barbie" handskar. Håll med om att dem är super söta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0