Svar på tal:

Okej jag hinner egentligen inte blogga nu, men efetrsom jag lovade att svara på frågestunden för typ 1000000000 veckor sen så ska jag göra det nu haha! Jag har knappt hunnit publicera några kommentarer men det får bli dem som redan finns! :)

sv; hräligt!
vad är det pinsammaste du varit med om? ;)


Sv: Hmmm... asså jag har gjort många tabbar. (jag gör det dagligen) Men det var väl kanske när jag kissade på mig i skolan när jag gick i 1:an ahaha.??

hur långt har gått me en kille??? :)

Sv: Det längsta jag har varit med en kille är ungefär 3 år, men det var inte "påriktigt" om man säger så. Men tanke på att vi gick i 2 typ.

Men senast jag hade ett förhållande varade hela sommaren. Inte så länge kanske, men det var ÄKTA kärlek. mer tänker jag inte säga!

vad jobbar dina föräldrar med? :)

Sv: Min mammi jobbar på ett företag som gör läkemedel. Och pappi har företag/firma! ;)


hejhej min sääxxx bitch bebeehh tebbeeh. 
är jag inte bäst eller bäst! puss

Sv: Hmm.. vem kan denna bejb vara då? Haha jag är nästan säker på att det är Niloo som skriver! Och nej JAG är bäst haha <3

vad tycker du om våran särklass? Hehe

Ja inte så svår fråga, mer än att den är sääär ahaha!

Om du fick en önskning, vad skulle du önska dig då?
Om du fick en miljon, hur skulle den spenderas?


Sv: 1) Jag skulle önska mig att jag alltid fick som jag ville. (dvs, en familj som mår bra, och allt jag ville ha)

2) Ta en riktigt lååång och lyxig resa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0