Playboy?

Jag fick en kommentar tidigare där det stod:

Jag vill inte verka elak eller något, men angående din playboy pyjamas och underkläder m.m.. så tycker jag att det är horigt! Du är inte en playboy hora, väx upp!

Okej, så du menar att jag är hora om jag går runt i playboy pyjamas eller underkläder??? Jag går ju inte direkt runt med det på stan och jag skulle ALDRIG tänka mig att ha på mig någonting från Playboy som jag skulle gå runt med allmänt. Så och om jag har underkläder eller en pyjamas?? + att playboy har faktiskt väldigt snygga gjejer ibland, dock inte på deras internet shop! Allt från playboy behöver inte vara horigt.

Bunny Booties
Kolla dessa sööööööta skor tex.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0