Mot stan.

Hej och god morgon alihoppa. Idag vaknade jag på strålande humör av att solen lyste in genom mitt fönster, morgonen började med att jag satte mig i soffan och kollade på ett avsnitt av Samantha (haha så jäkla bra), åt danonino och tog sen en lång skön dusch! *Härligt*

Elin ringde så jag ska snart dra in till stan och köpa en nessesär från Make up store, jag såg den egentligen igår när jag var med mamma och tänkte köpa den, men kom på att jag hade mitt Åhlens kort hemma så jag väntade tills idag ist! :D

Nu ska jag fortsätta att göra mig iordining och sen ta lite dagens outfit bilder. (om mobilen inte fuckar dsv).


Här får ni en liten snabb bild! Jag har min nya tröja på mig från GT, byxor från Grekland,Smycken från Grekland + guldfynd! Man ser bara tröjan men jag fick inte till någon bra "helbild".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0