MMMMMMMM MAKE UP STORE!

Som sagt så skulle jag ju gå och köpa den där nessesären från Make up Store, och det gjorde jag! Jag är verkligen super nöjd över den. och vet ni vad det bästa av allt är? Att jag får plats med följande: Massa smink, hårtoffsar + klämmor + diadem, nagellacksprodukter + nagellack och det bästa av allt, mina smycken förståss. (som jag i vanliga fall brukar ha i 2 fulla mindre nessesärer), men nu får jag plats med allting i en och samma nessesär! WOW!




Alla sminkprodukter i ena facket, i mitten facket som är stängt har jag nackellack, i den andra facket så har jag alla mina smycken (som man inte ser så bra), och i det lilla facket på sidan som är stängt har jag toffsar + klämmor m.m.! SUPER! :D

Nessesären kostade närmare 300 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0