Ledare för...

Hej,hej. Vet ni vad jag fick reda på idag? Jag och min bästa tjejkompis ska vara ledare för dem små barnen imorgon på deras skridskor dag! :O
Kommer vi klara det? JOO hoppas! *slå i trä* Jag tror att han valde oss för att vi har MVG i skridskor och vi är dem ända som gillar det haha. (okej dorza gillar inte det, men hon föörsöker och kan när hon vill) Bebbi! ;D

Det kan väl inte vara så svårt att ta hand om några få småbarn? Eller? ta det inte fel nu jag ääälskar små barn, men dock så kan jag bli väldigt väldigt lättretlig om dem säger minsta lilla fel lixom. Jag vet egentligen inte varför jag irriterar mig på dem små råttorna ^^ men dem ska se upp till oss "vuxna" och inte säga emot eller tjafsa, IM THE BOSS HERE BITCHES hehe! Mamma!?Nej ussh! Nu ska jag inte klaga på dem små gullisarna utan ha kul istället! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0