Im in love! Ohlala...

Åhh, jag har aldrig tänkt på att det finns en Monroe butik i Sturegallerian. Men idag när jag och Elin var där och kollade runt så kollade vi in i butiken och mina ögon glittrade när jag såg mig omkring haha. Ena tjejen som jobbade där hade även på sig en tröja som jag ska köpa och även ett snyggt armband. Hon var super trevlig och jätte gullig, och vi började snacka och kom fram till att jag ska komma dit  efter Grekland och kolla. Vi hade typ exakt samma stil haha kul men lääskigt! :D
Monroe Spring 2011






Det här var tröjan hon hade på sig som jag böev helt kär i. Den är dock mycket snyggare IRL!

Det här armbandet är helt underbart. Det är lite svårt att se nu på bilden men det är ett tigerhuvud! Snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0