Hiss vs diss:


Kilklacken, dessa skor har jag laggt upp i tidigare inlägg och jag totalt äääälskar dem. Någon som vet vart dem finns?? :)

STORA smycken i silver eller guld, våga satsa. Mycket kors ska det vara! ;)


Den såkallade "nude färgen" Super sött att ha! Det ska jag satsa stort på i vår!




Nej,nej,nej. Jag har dissat skorna tidigare och jag gör det igen! Visst är det väldigt vågat att gå i sånahär skor men jag gillar dem inte alls!






Nej jag måste verkligen ta och dissa dem här glitter skorna från Scorett, jag har sett flera par olika glitterskor och jag dissar dem hårt. Dessutom har dem den här fula tjocka klacken på sig som jag dissade. Euuuww!

Jag kännde att det blev mycket sko dissar nu. Men jag har även mycket mycket fler sko hissar på G, så den här våren ser ut att vara en bra "skovår" hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0