hej hej...

Har varit ute och shoppat lite med mamma till resan, jag ska ju åka till Grekland på Måndag men nu har vi bestämmt att mamma ska komma ner på Torsdag när hon får ledigt, så det blir mysigt. Vi skulle egentligen bara ta en liten snabbis till stan köpa lite små "need things" till resan men det blev ist lite mer shopping än tänkt. Mamma fick med sig 4 tröjor och ett par skor. Jag fick med mig 2 par tröjor,massa smycken,Bh och massa söta trosor! :D

På vägen hem så beställde vi lite Thai mat från vårat Centrum för mamma varken hann eller orkade laga mat nu, eftersom vi måste packa,packa,packa hehe... Tråkigt, men kul att packa upp!

Jag visar mina inköp så fort min mobil slutar hacka. Jag fattar inte, - har jag tappat den för mycket i golvet kanske? Hahaha aa säkert! Typiskt mig! -.-

Den 2:A tjöjan är till magdansen! Man brukar ha magtröjor då ;) Sen kom jag just på att jag köpte en till tröja från Gina tricot (ussh hatar den affären) men hittade faktiskt ganska mycket där nu. Det kan ju bero på att jag inte har handlat där på nästan exakt ett år nu. Men men jag har den på mig iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0