God morgon - 23 februari:

Gud va skönt det kändes när jag skrev 23 februari, snart är ju februari slut! Wihooo... Jag bara drömmer mig bort till när jag kan använda mina Mui Mui solglasögon, mina skyhöga kilklackar eller vårans snygga bikinisar. Men för mig är det inte så långt kvar faktiskt. Jag vet inte om jag har sagt det förut men jag åker till Grekland om 1 vecka nu, så då kan jag använda allt detta. :D

Men tillbaka till verkligheten. Är det bara jag som är otroligt trött idag? Även fast jag har sovit i 10 timmar som är väldigt mycket för mig på skoldagar, så är jag trots allt väldigt trött.


Princesse Grace Swimsuit SEK 899, Phax Swimwear - NELLY.COMMaddie Bikini Bottom SEK 139, Wonderland - NELLY.COMSiren Wrap Top Set SEK 1095, Vitamin A Gold - NELLY.COM
Jag älskar 1 och 2 mest. Men det sista blåa var ganska unik tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0