God morgon - 14 februari - Alla <3 dag:

God morgon alla glada morgonpigga människor. Är det någon som är vaken nu? Knappast! Oturligtvis nog så vaknade jag halv 7, och kunnde inte somna om, så jag gick upp och började fixa mig. Nu har jag varit klar i nästan 1 timme och är jätte uttråkad, men aja va fan jag ska ju ändå gå snart..... om 1 timme -.-

Men men, tyvärr så är min egna data sönder nu igen fast den funkade typ igår, så jag bloggar från mammis data och den har ingen web cam så det blir inga bilder nu, eller så får det bli gammla!

Vad händer idag då? Jo det är en ganska fullspäckad dag idag. Det kommer börja med at jag ska gå i skolan till 4 + att den sista lektionen hemkunskap är i 2 timmar (jobbigt). Sen ska jag skynda mig hem, hämta mig tränings väska och sedan dra till magdansen, som tar 1:30 timme att åka dit (dryggggt)... Sen kommer jag förhoppningvis vara hemma vid 8 - halv 9 igen. Och då måste jag sätta mig och plugga! Fast bara jätte jätte jätte lite hehe!

Vad händer för er en sån här kärleksfull dag då? ;)
Glad alla <3 dag, på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0