Den ultimata väskan!

Åhh, jag kikade in på Isabel Adrians blogg och såg denna underbara väska från LV. Den är verkligen "den ultimata väskan" man kan använda den till allt!!! Till ett par jeans, en liten gullig kjol eller tuffa shorts på sommaren, även till en fin sommar klänning! Den faller mig verkligen i smaken och jag är veeeerkligen sugen på att köpa den nu, dock så gissar jag på att den kostar runt 2500-3200 kanske!? Liiite dyrt för en vanlig liten clutch som man inte använder varje dag, iaf inte i det här kalla landet Sverige!

Men ändå, den är ju väldigt mycket Marc Jacobs inspererad och som ni vet så älskar jag Marc Jacobs collektioner!

Åhh vad underbbar den är. Jag totalt ääälskar svarta väskor med guld detaljer på! Såå fashion! ;)

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag vill inte verka elak eller något, men angående din playboy pyjamas och underkläder m.m.. så tycker jag att det är horigt! Du är inte en playboy hora, väx upp!

2011-02-20 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0