Bruna linser.

Hade bruna linser på mig några gånger förra veckan, men efetrsom jag inte har hafft tid att blogga så har jag inte visat resultatet! Folk säger att dem tycker jag passar i min vanliga ögonfärg, och jag håller nog med lite där. Jag tycker jag påminner lite om en hund när jag har bruna linser haha!  Vad tycker ni!? ;)



Blixten gör så att ögonen blev lite röda!


Haha måste bjuda på mig själv!


Haha vad hände här? Jag höll min mobil i ena handen och skickade sms sammtidigt som jag försökte öppna läppglanset med tänderna för jag hade brottom. Och så kommer mamma och bah. POSE hahaha!?? Jag hängde inte riktigt med där, jag bara kollade upp med blicken och så poff så tog hon ett kort haha. Kolla mina ögon vad drogade dem ser ut! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0