Bilder på mig

Öhh tro det eller ej, men jag googlade mig sjäv haha tööönt, men ville bara kolla runt lite. Iaf och när jag googlade på mitt namn så dyker det upp hur mycket bilder på mig som helst, som jag absolut inte kommer ihåg att jag har lagt upp! Haha kolla...


Den här morgonen komme jag ihåg att jag var jätte glad, för jag hade fått mitt TS armband
En julafton innan jag började fixa mig + att jag hade mina n ya hello kitty tofflor på mig! Supersköna! :D


Här gick jag och snackade i telefon den 23 december medans jag var med Issa! <3

Här var jag ute i snön och hade kul hehe!

Här hade jag färgat mitt hår mörkbrunt/med lite rött i. Ueew!! :O
Här var en av mina älskling julfimer. Jag såg filmen 24 gånger sammanlagt haha -.-

Nää nu är jag trött på vinterbilder, nu blir det sommar igen. Wihoo!

Min fyrhjuling i grekland!
Stranden!

Här är min absoluta bästa vänner i Grekland då! + mitt ex, som det har varit allt drama med. Varsågod nu fick ni en bild av honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0