Nyårs naglar:

Heloooo, Nu har våra gäster gått och jag passar på att blogga lite. Jag ska ju som sagt gå och fixa mina naglar imorgon *äntligen*. Jag ska be dem fixa så att det blir några snygga flashiga naglar tills nyår, men lite glitter pulver som det kallas, i tippen av naglarna dvs manikyren :) Och som tur är så finns det ju en nagelhörna här i våran ny renoverade centrum så jag kan bara springa ner typ halvvaken haha. Jag vaknar ju runt 1-2 på dagarna om jag inte blir väckt, och jag har tid runt 2 så det blir perfekt!

Något sånt här tänkte jag, fast dock INTE rött dåra. Tycker bara att det ser "nasty" ut med långa röda naglar! Kanske silver eller något liknande! Aja vi får se imorgon hur det blir! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0