Konversation mellan Kissie och Sara

haha fick sms nu från c "vem var det du åkte taxi med inatt?!", tydligen hade jag delat taxi med en främmling inatt kom på det nu. Han bjöd upp mig på ett glas vin sen han tyckte jag var trevlig HAHA tackade snällt nej.
för 2 timmar sedan ·  · 
    • Sara Bolay Hahahaha alltsåå ja avlider!! Ja åkte ju gratis taxi , tydligen va han arab, räkna till tio på arabiska så va taxin kirrad , man bah äntligen en fördel att va utlänning i sverige , yes!!!!
      för 2 timmar sedan · 
    • Alexandra Nilsson HAHA ja jag gick förbi nån turre som ba "kom in kom in, du får inga problem" vart rädd..
      för 2 timmar sedan · 
    • Sara Bolay Haha älskar dem! Va göru ? Skaru me till Uppsala sen eller, åker typ tio över sju tåget. Följ med!
      för 2 timmar sedan · 
    • Alexandra Nilsson jag ska till mamma på julfirande + äta imddag med bella och hennes mamma dom ska ju till la imårn! :( men kan komma imårn eller så? vii måste kirra nyår.
      för 2 timmar sedan · 
    • Sara Bolay Aha så pass, aa kom imorrn så styr vi upp de är ju fan på fredag! Brinner ju i knutarna hah
      för 2 timmar sedan ·  ·  1 person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0