God morgon eller?

God morgon eller god dag kanske man ska säga!? Har ni sovit gott?

Jag har sovit gott ända tills jag vaknade av en mardröm och inte kunde somna om. Se ringde mammas veckar klocka och jag vaknade igen. Några minuter efter att hon hade gått så kollade jag ut genom min gardin och såg att det står en man i huset mitt emot oss och typ kollar in i våran lägenhet!??? Jag fick typ en hjärtattack och bara stirrade på honom.... Men jag vänder mig iaf om och skulle ta upp mobilen och ringa mamma haha och sen när jag vänder mig om igen och har mobilen mot örat och väntar på att mamma ska svara, så bara slänger han sig ner på sitt golv och typ kikar ut från sidan..? Det går inte och förklara hur rädd jag var och jag grät faktiskt haha. Men men nu vaknade jag iaf av att keti ringde mig och vi ska dra till några köpcentrum och kolla runt lite. Dem kommer och hämtar upp mig med bilen om ca 15 minuter så nu måste jag skynda. Bye bye! :)

Såhäääär läskig var han! Hhehe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0