Billig storshopping

Hej, nu är jag tillbaka från shoppingen! Herregud vilken dag det har varit. Först skulle vi åka till Stinsen köpcentrum (som btw.. var super bra och super lyxigt) Dem hade allt ifrån Bik bok och Gina till alla möjliga märkes affärer! Hursomhelst! Så körde vi fel när vi först skulle svänga in, och fick köra runt ett tag. Tillslut gjorde vi en väldigt olaglig sväng hehe! Men när vi kom in så blev allting väldigt lyckat, och efter ett tag stannade vi för att äta Sushi som också var den godaste jag har ätit!

Efter att vi shoppat där så skulle vi dra till Bromma köpcentrum, men eftersom det blev jätte långa köer så vände vi och åkte till Kista ist för att Niko skulle köpa byxor! Vi satt inne i affären minst 1 timme för att bara testa jeans. (Varför är killar alltid så sega!!????) Men han hittade iaf 4 stycken som tur var ;)

Jag fick också med mig: En super söt rosa blus till sommaren, 2 tröjor, ett par leopard vantar (super coola), ett nagellack, en kofta och ett till skal till min mobil! Allt detta blev faktiskt ganska billigt också pga rea:n ;)


En av alla mina bilder från julafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0